Wie is Bram en wat doet hij op Camping de la Plage in Bretagne?

Voordat ik naar Frankrijk verhuisde woonde ik in het pittoreske ‘s-Hertogenbosch in de provincie Noord-Brabant. Het was vrijdag 5 januari 2001, de dag waarop mijn leven drastisch zou veranderen. Op een stapavond in ‘s-Hertogenbosch, kwam ik een Franse schoonheid tegen, die mijn hart
veroverde. Omdat onze liefde voor elkaar zo sterk is, besloten we om samen te wonen in Nederland.
Na mijn studie HBO Communicatie en Management, vertrokken we naar de streek Morbihan in Bretagne in Frankrijk. Wat voor mij de doorslag gaf om in deze streek te wonen: de natuur, het zachte klimaat, de rijke cultuur en de mooie stadjes. Mijn vrouw vond snel werk via haar oude werkgever. Omdat ik meerdere talen spreek, zocht ik werk in het toerisme.

Aldoende kwam ik bij Camping de La Plage in La Trinité sur Mer terecht. Hier ben ik het gehele jaar werkzaam als receptionist. Via een wekelijkse blog wil ik u van actuele informatie voorzien over onze camping, de omgeving van La Trinité sur Mer, lokale activiteiten en festiviteiten, Bretonse cultuur en tradities.

Omdat ik Nederlander ben kan ik voor u de juiste informatie selecteren, om uw toekomstig bezoek aan Bretagne nog geslaagder te maken.

Reacties zijn van harte welkom, dus schroom niet om u suggesties, vragen en opmerkingen te geven.
Tot volgende week, dan vertel ik u meer over onze camping, en zijn er foto’s en een plattegrond van onze camping.

Groeten,

Bram van Camping de la Plage

Reacties

Populaire posts van deze blog

SLECHT WEER IN BRETAGNE ???

HOE VANG IK SCHELPDIEREN EN SCHAALDIEREN IN ZUID-BRETAGNE?

Wat betekent Ker in het Bretons?